2009年5月18日星期一

安安心心找外傭,你的誠信伙伴,貼心之選

香港有過千外傭中心,居港服務女傭數以十萬,質數不一,如何選擇優質外傭中心及合適外傭確實令人頭痛!亦難免令人費心! 你有否曾感到人不對版,聘請回來的女傭事前Agent話佢甚麼都會做,來港後,發覺佢什麼都唔識做,還無記性無耳性...做錯事諸多狡辯,感覺都唔知邊個係僱主?


挑選外傭心得:


「其實外傭來港打工,一心搵錢為頭家,操守值得表揚...」
「但兩地文化存在著差異,所以難免在一些標準上出現分歧,加上語言或多或小有障礙,所以難免做成不便不快甚至不滿...」
「香港人一般做事文化要快及準,亦使其標準更見分歧...」
「退一步,大家同是天涯
打工人,一切在於關懷與溝通...」


有些人為解決不對版的問題,喜歡挑選在港約滿傭工,這樣做實屬無可厚非,但是要全面考慮傭工品性及能力,離職原因,傭工對新工作要求,切勿單看表面,因為經驗及實際工作能力有時也不能在簡短面試中得知。


有些人為求快,故希望聘請在港約滿傭工,心想傭工能快些到位,但其實約滿傭工並不一定比海外輸入為快,因為申請工証程序表面上較快,但若將傭工約滿時差及外傭可能的回鄉要求、還有外傭最後選擇等其他因素,海外輸入在時間上可能較固定.而選擇外傭最重要是合用,而不是快慢。


綜合一切,最重要的是選擇優質外傭中心,而Agent則是外傭中心靈魂,他/她作為僱主傭工的橋樑,一個細心、負責任及有誠信的Agent會使你更能掌握整個聘用的過程,為你引薦合適的好幫手...


庭心僱傭中心家庭為本,將心比己,用最真誠的態度為你精選你需要的家庭傭工,務求令你放心。中心致力提供優質到位後服務.積極跟進僱主傭工的狀況,務求發揮橋樑的角色.為僱主傭工和平共處,共同建立相互信任及達標的服務而努力。


聽一聽僱主心聲


盧老先生,盧老太太-體貼入微



個仔話請個工人俾我用,照顧我地兩老起居飲食...起初覺得又要花錢,又要對住個陌生人,真係100個唔願意,請工人搞到我地好似好無用咁,鬼咁心煩氣燥...後來同庭心小姐傾計,知道亞仔新袍的孝心,都幾十歲人,唔好花時間做家務,不如開開心心安享晚年,班細路又可以安心工作...依家我地都不知同Fauziah相處得幾好,生活更輕鬆, 自由自在...


趙先生,趙太太 - 了無牽掛



得到庭心顧問的介紹,我地請左SARI照顧BB,佢好細心,做家務又乾淨,我地番工加班都唔駛心掛掛...BB就黎一歲,好精靈,依家ee我我叫Dada,mama...


張小朋友,張太太–深得我心



舊工人做左4年番印尼結婚,我好担心亞囡唔習慣新姐姐...經庭心介紹左Romi,佢親切有禮,受過訓練,識得做家務之餘又識得同亞女玩,仲教亞囡要照顧就黎出世的細路...好安心...


想要安安心心找外傭,庭心僱傭中心,你的誠信伙伴,貼心之選。


電話: 3019 9423


http://www.familyfirst.com.hk

沒有留言: